Dokładamy wszelkich starań, aby produkty sprzedawane przez naszą firmę były najwyższej jakości. Stale prowadzimy analizę rynku, aby móc wytwarzać najwyższej klasy stolarkę.

Przed produkcją nowych wyrobów szczegółowo analizujemy oferty różnych dostawców, wybierając tych, którzy zapewniają najwyższą jakość.
Każdy nowy produkt jest także przez nas testowany oraz poddawany szczegółowym procedurom kontroli.
Kontrola jakości poszczególnych elementów odbywa się oczywiście na każdym etapie produkcji. Zawsze przeprowadzana jest także kontrola ostateczna pod względem kompletności zlecenia oraz funkcjonalności.

Jednak w razie jakichkolwiek Państwa zastrzeżeń bądź wątpliwości, co do jakości naszych wyrobów, służymy Państwu w pełni profesjonalną obsługą serwisową na terenie całego kraju.

Nasz potencjał i kwalifikacje umożliwiają sprawną i fachową obsługę reklamacyjną.

Każdy klient ma prawo zgłaszania ewentualnych uwag lub reklamacji w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na wyroby GEBAUER. W tym celu stworzyliśmy dział obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej.

Również po upływie terminu gwarancji mogą się Państwo czuć bezpiecznie, gdyż przedsiębiorstwo nasze, na produkowane przez siebie wyroby, świadczy również odpłatny serwis pogwarancyjny.
Usługi posprzedażne to głównie konserwacja i renowacja powłoki lakierniczej, kompleksowa regulacja okuć, wymiana uszkodzonych zestawów szybowych.

W ten sposób mogą być Państwo pewni, iż w razie jakichkolwiek problemów nie zostaną Państwo pozostawieni sami sobie, a wprost przeciwnie – nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby zakupiona stolarka przez długie lata stale cieszyła swoją estetyką i funkcjonalnością.

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są:

  • w przypadku zakupu w autoryzowanym salonie – u przedstawicieli
  • w przypadku zakupu bezpośredniego w firmie Gebauer – od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 pocztą elektroniczną na adres: serwis@gebauer.pl

Firma Gebauer świadczy serwis gwarancyjny sprzedanych przez siebie produktów na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej załączonej do otrzymanej stolarki lub według specjalnych ustaleń podanych w ofercie handlowej bądź umowie.